hej lite snabbt!

sitter med ett oboy-glas och lyssnar på Lifehouse. riktigt bra band!
annars så händer det lite för mkt på skolan idag..
suck, ajja. många lektioner, mycket lärdom!
blir nog en av dom segaste helgerna någonsin.
på fredag ska jag vara med mamma, lördag ska jag till stugan (fucklife) men söndag! DÅ BLIRE LULEÅ!!!
blir det ikv med jullan oxå, nån som följer på söndag? har en ståplats över!
annars har jag fått en kommentar som jag tänkte svara på!
linns beautybox om ehjo:
vad tycker du om foundationen? jag är ute eftre en ny..
Sv: Tycker den är riktigt bra! och så fanns den i bra hudfärger. inte sådär så man blir typ lurad så den ser helt bra ut i affären, men så när man kommer hem är den typ 100 ggr mörkare! Hatar verkligen sånt.
men den är riktigt bra, håller kanske inte fråån 7.00-22.00 men den håller ganska bra iaf!
hoppas du fick det svar du letade efter. Annars så kan jag säga att maXfactors xperience fondation är bra!
men min var för mörk!
Ett litet tigg här i slutet! KÖP SPOTIFY PREMIUM TILL MIG!!!
det ska deffenitivt stå på inhandlings listan för nästa månadspeng!
puss och kram för nu drar jag mig till bussen!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0