ehjo

tänker låssas som om det där inlägget aldrig blev skrivet.
pallade bara inte låssas nå mera, så nu vet ni hur det är här i min skalle/kropp/hjärta.
varit på stan med paulina en stund, vi tog en fika och sen skiljdes vi åt. då mötte jag upp sanna och drog till storheden och körde det valiga racet.
det blev inhandlat fondation, en borste till det och... inget mer?
sen drog jag tillbaka till stan ensammen för att träffa mamma. Så blev det och vi for och köpte nya linser till mig.
skönt, annars så pluggar jag SO. Det verkar som om det är det ända alla på björkskataskolan pluggar och det är för att vi har Gudrun. men ja, det behöver vi inte gå in på.
ska ta och plugga lite till för att sen slå mig ner vid tv:n för att klo på lite top model. fast ja, om det fortfarande går..
det kanske har slutat?!
näää..
hejdo hur som helst!

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

vad tycker du om foundationen? jag är ute eftre en ny..

2011-03-23 @ 20:59:16
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0