when my heart stops beating

bra dag idag tycker jag! började dåligt, mitten blev bättre och slutet var helt ok!
morgonen masade jag upp mig, for till skolan för att upptäcka att det inte var kör.
inte helt bra, så sur, arg var jag men så blev det bättre när jag såg att det var en massa platser kvar i syslöjden så jag och nina tog det! på lunchen så satt jag och nina och snackade om allt mellan himmel och jord!
sen en lektion kvar då jag mest satt och garva åt ludde som skulle trycka in en hel klubba (med pinne och allt) i käften och så bah "AAAH DET GÖR ASONT" ... haha shit. sen slutade vi klockan 12.00
helt ok enligt mig! så jag tog bussen hem, pratade lite med paue, och så stoppade jag på filmen Black Swan.
ojojoj vilken film... den var inte direkt dålig, men väldigt djup! det var inte riktigt min smak på film..
blev helt normal tv efter det! inte mycket mer har hänt idag. jag och arvid var och jobba. annars inget!
inget som ska skrivas här iaf! men ja, nu ska jag väll se på helt normal tv!
pussen!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0