sååååå lessamt.

Verkar som om varenda kotte i luleå far till kåbbe idag och JAG är hemma.
är det ok? NÄE, bryr dom sig, NAE!
fotat lite kläder som jag ska lägga upp, var tvungen att stoppa dit lite rutor, såg förjävligt ut i bakgrunden.
men ja dom kommer lite senare i inlägget.
vad gör jag annars nu då? ingen musik på-g för mina bröder+arvid sover,
hade iofs varit kul att väcka dom.. hmm, nä.
känner mig inte så evil denna morgon.
får väll venta på att mami loggar in på skypen.
eller, jag tror jag går och äter frukost, right?
juste fan, kläderna.
här kommer dom!
Skjorta+Linne: Jc
Tights: Lindéx
Höga strumpor: Lindéx
Skor: Italien
Tröja: Sisters
Linne: Jc
Jeans: Jc
Skor: Nelly.com
Örhängen: Ur och Penn

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0