kallt som... snö.

jag fryser som.. ja jag vet inte, som en nakenhund på aktlantis..
mycket det vill säga!
jag är hungrig dessutom.. mystiskt? Nä, men ska äta efter dethär snabba inlägget!
I skolan hände inte så mycket, två so lektioner, ove som vikarie, tha drugga hade mens.
det vanliga vill säga. annars inget nytt som har hänt här i luleå..
ska ta och kolla lite tv nu, kanske har jag tur så går det något bra.
Made brukar ju vara nu, sen My life as Liz. yippie!
så det får räcka nu, bloggar ikv!
pussen!
(varför fanns den här bilden i min telefon efter slöjden då ludde tog min mobil vavava?)

Kommentarer
Postat av: paulina

Faktiskt så är det inte luddepudde som har din telefon där utan jag. Jag försökte få honom att blunda och göra peacetecken så att jag kunde sno hans mobil men som du ser på bilden så lyckades det inte precis.

2011-03-15 @ 22:41:51
URL: http://fyrkantigknasboll.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0