jävla kul.

Jag sov hos jullan igår.
vi åt kycklingsallad på grillen och såg luleå suga i djurgårds matchen hemma.
annars såg vi på greys och BB.
det var trevligt.
måttsund idag!
det var riktigt najs speciellt med sovmorgon!
annars en riktigt skön dag i backen.
men jag wurpa på slutet och slog i huvudet.. rejält.
hoppas inte på huvudskakning!
tack till er som fanns där och trösta♥
nåja, ni ska jag ner och ta en huvudvärks tablette och sen in i duschen och duscha bort det onda!
hoppas ni haft en bra dag!
PS! Någon som vet några symptom på huvudskakning? Alltså typ när man slagit i huvudet?!
det finns fan inte på INTERNET HELVETET!
pussen!

Kommentarer
Postat av: amalia

skrev svaret på din kommentar i inlägget där jag har löshåret på mig, så kolla där! orkar inte skriva de igen, typ slö.. haha :D

2011-03-18 @ 10:03:06
URL: http://amaliaj.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0