jag pissar på er.

jevla saikare.
Hej! för tillfället händer det inte mkt här hemma. bara den tystnad som lämnas kvar av den muntra stämmningen det brukade vara här på söndagar. ja, jag saknar solsidan. asså nä. annars så försöker jag intala mig själv att jag städar men det gör jag iaf inte. haha, sorgligt. ingen skola i morgon hur som helst.
btw, min pappa sa till mig att sluta tycka synd om mig själv..! jag bah "men förlåt, men man brukar inte vara särsklit pigg efter man förlorat 1,5 kg i kroppsvätska!" då blev han tyst.
Schi fick du! ska gå runt och deppa lite för att dom inte visar solsidan nu.
muntrar upp med en bild från sommaren. då mår alla bättre!
visst längtar man!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0