it's a little bit funny, this feeling inside.

vilken dag. skolan var awesome!!! haha som om jag någonsin skulle säga så men så var det.
det började med att vi hade en oväntat kör-rep som gick in på över halva slöjden. synd att man inte missa nått tråkigt men ja. hade dom sista 40min slöjd efter kören. det gick inte bra. fick inget gjort. nåja, efter det hade vi matteprov. det var typ lätt? asså det känns bra! sen spanska i 40 min och slut på dagen kl 12.00! hejja spanskan!
jag och nina stack direkt till stan och åt lunch på dag o berts! gott, ehjo. sen skulle vi gå till rockstore, men så var det stängt! fuck. nåja, vi mötte upp paulina och tog första bussen iväg till teknikens hus. haha, det var typ kul!
fantastiskt va? o-m-g vilken unge det var där alltså.. hon typ börja grina om hon såg oss. är jag verkligen så läskig?
nåja, vi sprang omkring där i typ 2 timmar. skrek lite när tåget "körde över oss" och en massa äldre typ "?"
haha. sen tog vi bussen in till stan och gick direkt till kh. där köpte jag dator-tid och satt på datorn medans mobilen laddade.  sen satt jag och nina och garva åt dåliga dikter i två fula små böcker.
men så blev det brottom till busstationen. höll på att missa bussen för att jag skulle köpa en cola!
den körde fan för tidigt.. så jag fick springa igenom hela jävla stan för att hinna till nästa busshållplats.
och det gjorde jag. det var inte kul. det är min enda kommentar till det.
och ja, nu sitter jag här och dansar i min stol till världens härligaste låtar!
Från och med du-Oskar Linnros
Your Song-Elton John
så det kan gå va? ska ta och dra mig till en film. blir nog I rymden finns inga känslor eller nått sånt där underbart.
pussen!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0