halstabletter

hallå sötsaker!
jag fick nyss en semla av min pappa och mamma.
den var god, men orkade inte hela.. hihi
för alla andras information har jag och lovis busat på msn.
men så ser man inte vad det står.
såhär står det:
Evelina Persson säger:
och här är en fråga, vem  har mördat olof palme?!(L)
lovisa bosinakis säger:
(coolsmile)?
Evelina Persson säger:
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA VILKEN COOLING! !!
knasigt.
haha jag sitter och ser på disney channel..
nolifeR.com?
dåså, ska gå och he iväg mamma till affären och köpa halstabletter!
prutt på er!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Snor du min replik va? vavavavava?

2011-03-09 @ 17:32:47
URL: http://fyrkantigknasboll.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0