friskning?

Paue, lånade den!
Hej!
jag har verkligen tråkigt, vill ha nått att göra.
blir skola i morgon..
skridskor står bl.a på schemat!
det blir tummen ner..
åtminstone för min del, det kommer nog inte gå.
när man nästan är frisk så brukar inte skridskor vara nr1 på dags-schemat.
så jag får väll hitta på nått annat.
som Eva Waara brukar säga, "Byt ALLTID om! Det finns ALLTID nått att göra!"
den kvinnan..... huuuh!
men skolan blir det iaf.
skönt att det är vecka 11 nästa vecka!
DÅ ÄR DET SLUT MED BIOLOGI PÅ HELA ÅTTAN!
jippie.
men ligger en massa efter i skolan,
så jag ska vara duktig och gå in på seterra och köra igenom huvudstäder och länder i europa!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: okej! (: för designhjälp hänvisar jag alla att läsa inlägget om det som är länkat i det lilla hjärtat bredvid översta inlägget på bloggen. btw du har inte ett tips på nån jag kan illustrera av?

2011-03-09 @ 22:07:56
URL: http://robinhoods.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0