THE OLD TANT

hej, jag sitter hos sanna, hon är nere och duschar, sen ska jag duscha/fix till bio ikv! ska se Harry Potter :D
känner mig tard som inte har sett den än men ajja! Var på någon tråkig middag igår, haha, samtalsämnena gick från gruvor till rock-konserter! Pappa sa typ: "alltså i min ålder känns det inte som att vi får gå på Iron Maiden, men alla 20åringar får gå! Dom var ju inte ens födda när dom startade! Jag kan fortfarande rocka fett!"
HAHA, asså jag dör, vad har jag för gangster farsa?!?!? Sen skickade jag en kulig video till ann1 på msn, hon blev INTE rädd för tanten!!! Hon sa att det var hon?! Jag blev gaanska chockad..
Här är Annette:
Paue, vet vad du tänker när du läser det här och ja, det är sant!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0