Ja må hon leva!

Jaha, då var man bortstämplad från en orginal fjorre och byxmyndig på samma dag!
hur gick då detta till? Jo, jag fyller nämligen 15år idag! stort i know!
aamen dagen har ju varit väldigt chill ändå, på syslöjden så fikade vi typ ;)
sen typ matte med en vikarie, jag tror jag var "på toa" 5 gånger utan att hon märkte nått, efter matte blev det lunch,
då gick vi typ omkring, sen spanska då jag gick "på toa" 2 gånger utan att Elizabet märkte nått,
då träffade jag sötchejjorna i korridoren och dom började sjunga för mig på alla möjliga språk, jag filmade men tror inte jag får lägga ut för dom, det var gulligt iaf, sen busade jag och julior med ett lipsyl vi hittade på backen,
det var.. fint! Ikv kommer släkten, roligt! Slänger in en bild då bara för att jag fyller år!
haha ja.. den seriösaste jag hitta.. Hade älsklingströjjan på mig!!!!
nu ska jag städa på min egna födelsedag.....
Heidå hoppas att ni har en trevlig 28 Januari 2011

Kommentarer
Postat av: lovisa

grattis <3

2011-01-28 @ 17:21:16
Postat av: hanna

GRATTIS !<33333333333333333333333333

2011-01-28 @ 21:15:38
URL: http://hannabanana.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0