"Hej!" "..." "Fan vilken sur kärring!" (sent inlagt!!)

(förklaring till rubriken kommer längre ner i inlägget!)
Hej, dagen blev att vara med julia, vi skulle tp ut och fota men så mkt fotande blev det däremot inte! Först gick vi till konsum, där satt vi eller typ bara jag och snacka med simon, sen drog vi ner till Vårdcentralen och skulle fota där.
påvägen dit såg jag en jättesnygg tant och jag sa hej, hon kollade misstänksamt på mig och sa INTE hej. Tre meter efter detta sa jag till julia "fan vilken sur kärring!" och sen blev det garv, som sagt, döm mig inte! jag tänker oftast inte före jag säger! när vi väl var nere vid vårdcentralen så såg jag ett par rullstolar! Dom var skitroliga! Sen kom en gubbe och bah "Jaha, så ni är ute och fotar" Och vi bah "aa då!" och sen stod han och kolla på oss och sa tillslut "är det för något speciellt?" och då sa jag snabbt "Ja, vi gör en undersökning om skolor och ska interjuva folk och ta bilder".. omg, snacka om total improvisation.. Ajja, jag och julia gick runt i det där huset till vi gick en en våning och jag fick syn på skylten "Bårhus" och jävlar vad rädd jag blev! allvar, det var inte kul! Så vi tp drog där i från för jag ville absolut inte vara kvar längre, vi drog hem till henne, och sen gick jag till bussen!
Och ja, nu är det kväll och jag ska sova efter idrottsgalan! Men här kommer bilderna!:
det får räcka, kul var det iaf!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0