det är så logiskt

hm, hej på er?
kom hem från stan nyss, varit med niins och typ kollat runt, vi köpte miniräknare! HAHA men dom var typ såhäääär fina! Det var Hello Kitty på dom! HJÄÄÄRTA för det! Köpte en mascara oxå, den var fiin! hehe, köpte den inte bara för att det var Eva Longorias reklam mascara och det var inte för att hon råkar vara med i världens bästa program i hela jävla världen! Neeeejnej vad tror ni om mig.. hehe..
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på min spotify lista (som finns i mina länkar), för tillfället spelas det Petter - Logiskt
Jo, den är bra, men om ni vill ha några riktigt bra låt-tips så ska ni lyssna på följande:
Varsegod, yes, man måste ju bara älska min musiksmak elle?
Puss Och Kram!

Kommentarer
Postat av: STALKERN TYP

sv: de gör inget gumman! <3333333333

2011-01-10 @ 19:53:48
URL: http://heeyjuliaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0