asså shiet..

godmorgon -.- jag är typ så jefla trött.. MEEEN kan inte somna om! :( hursomhelst!
Allvarligt, idag MÅSTE jag ha skjuts till stan! det är grymt viktigt! ska träffa Kajsii och sen dra hem till henne och sova! Men först stan, därför behöver jag skjuts, men med farsan i pålänge och morsan i haparanda så blir det svårt..
men det SKA gå! Det har jag intalat mig själv i snart 12h.
märkte att alla sitter och skriver hur deras år har varit.. men DET pallar inte jag! Istället ska jag skriva om andra menlösa saker! HAHAHA HÖLL PÅ ATT SKRIVA MENSLÖSA SAKER!!!! x'D Och som den seriösa kvinnan jag är, ska det inte handla om barnsliga saker.... VEM FÖRSÖKER JAG LURA!!
Stalkern som kommer kommentera det här inlägget:
JAG ÄLSKAR DIG!

seriös jag är?

Kommentarer
Postat av: STALKERN

NÄMEN TJOSANTROSAN!

JAG ÄLSKAR DIG MED MIN IDOL <3<33<3<3

2011-01-04 @ 13:03:23
URL: http://heeyjuliaa.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0