asså nää!

Sånt här tillåter jag inte okej?!
Ordet jag stör mig på idag är normal
en sa till mig att jag inte var så normal. Fan vad irriterad jag blev, asså vad är normal igentligen?!
Annette säger:normal kanske är samma sak som tråkig, vardaglig och flyter med strömmen?
Och då är jag jävligt tacksam över att jag inte är normal.
för vem vill vara det? ok, visst jag kanske inte är den som är helt seriös hela tiden, jag är typ som svampbob, gillar att hoppa omkring och vara töntig fast ändå lite korkad och rolig samtidigt. Nä, normal, det är väll inget man vill vara eller? vad är er åsikt, bloggläsare?
normal kanske är samma sak som tråkig, vardaglig och flyter med strömmen?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0