aa, det här gjorde jag idag.. eller?

1.är du beredd? - I guess
2.okej då börjar vi - allvar?
3.vad heter du? - Evelina
4.hur gammal är du? - 15 om 1 vecka 3 dagar 2 timmar och 7 minuter just nu klockan 21:53
5.hårfärg? - blont.
6.lång / kort? långt
8.använder du bh? eh ja?
9.om ja vilken storlek har du? en trippel 500
10. färg på dina underkläder? - just nu? röda.
11. är du kille? - asså sist jag kolla var jag kvinna
12. är du tjej? - ?
14. är du singel - hellyeah
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? - Jovars
16. är du intresserad av nån tjej/kille? - typ
17. har du ett förhållande? - ni fråga nyss om jag var snigel..
18. har du gjort nåt olagligt? vem har inte?
19. kan dina föräldrar lita på dig? who the hell know's?
20. har du glasögon? - yes
21. har du bra självförtroende? - det vill jag inte påstå
22. har du blivit sviken nån gång? - jadå
23. hur är ditt humör just nu? - ganska soft..
24. har du testat på knark? - inte det.
27. tycker du om jordgubbar? - jadå
25. har du druckit dig full nån gång? - tror inte det
26. har du testa snusa? - nej
27. har du rökt någon gång? - inte det
28. har du några syskon? - jes
29. vad har du för mobil? - jag har en frankphone
30. tycker du om att sola? - ja
32. går du på någon sport? - nej
33. spelar du något instrument? inte för att skryta men... jag spelar ju spotify.. räknas det?
34. favoritfilm? - Can't choose
36. vem skulle du offra allt för? - dig
37. lunarstorm eller bilddagboken? - bdb
38. Vad har du gjort idag? - duschat
39. Är du snygg? - det vettefan 
40. vad är de bästa med dig? - hm, mitt hår 
41. vad är de sämsta med dig? - ?
42. kan du cykla utan händer? - YEAH!!!
43. har du moppe? - ja
44. har du körkort? - nope "BUSIGT"
45. trivs du med det? - nej eller... va?
46. har du magrutor - asså.. jaa...nee.. vem vet?
47. vart bor du ? - luleå
48. trivs du där? - sådär
49. favoritstad? - STHL eller tp nått annat kul, USA mabye
56. vad tycker du om bögar? - helt jävla amazing!
57. ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - längre än mig, men aa om han är lika lång, who cares?
58. vad tycker du om fotbolls-vm? - (Y)
60. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du valt då? sa jag inte nyss det?
61. gröna lund eller liseberg? - har aldrig varit på något av det..
62. dricker du? - 2 glas mjölk om dagen 
63. har du tröttnat på frågona? - nä, inte vad jag vet
64. bra då fortsätter vi - eller.. gör vi?
65. har du egen dator? - aadå
66. egen tv? - dator/tv... what ever
67. har du dvd? - jag har en VHS... eller så.. nae
68. har du boxer? - nej engelsk setter
69. har du stor säng? - den den har bantat
70. har du stort rum? - beror på vad man jämför med
71. hur många kuddar sover du med? 2-4 beror på vilket humör jag är på
72. har du bra kontakt med dina föräldrar ? - jovars
73. sova ensam eller med någon? - men någon.. VEM ÄR NÅGON?? 
74. vem sov du senast med? - Sanna vare nog, eller jenni!
75. när la du dig inatt? - jag har inte lagt mig än?
76. när vakna du imorse? - klockan 6:10 PRICK
77. vad heter du på msn? -
fucku1337@hotmail.balle
78. vet du någon som äger en blogg? - asså någon evelina tror jag det var, www.evelainaperssoon.blogg.se
79. vad har du för mobilnummer? - ring å fråga
80. vem hade du senast en msn konversation med? julior
81. vad ska du göra idag? - fläta håret
82. Har du en blogg? - ja
83. Isåfall, vad heter den? - http://evelainaperssoon.blogg.se

84. Vad lyssar du på just nu? - Fotbollsmusiken av min broders spel. 
85. Vad har du på dig just nu? - morgonrock... 
86. Är du less ännu? - inte det minsta
87. Hatar du någon? - ja
88. Vill du säga vem? - ja det vet man ju aldrig
89. Vad gör du just nu? - jag skriver random things på bdb
90. Vem saknar du? - det är olika, men simon kanske, det beror på..
91. Varför valde du just den här bilden till testet? - den är tjusig

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0