31 Saker som ni kanske/kanske inte visste om mig:

1. Jag älskar att facerape:a folk.
2. Jag älskar Svampbob Fyrkant
3. Jag tycker om att spendera tid med en viss person, och jag önskar verkligen att vi gör det mera!
4. Ni hittar mig oftast framför min dator i myskläder eller på stan!
5. Jag har förföljelsemani.
6. Jag är livrädd för att det ska gömma sig en mördare i mitt hus, även fast folk är hemma.
7. Jag älskar att rida.
8. Jag har fobi för barn.
9. Jag är livrädd för peddogubbar på stan.
10. Jag brukar ljuga ibland.
11. Jag kan lätt smälla en femhundring på en timme på stan utan att veta vad jag köpt.
12. Jag har glasögon.
13. Nej, jag tänker inte lägga upp en bild på mig med glasögon.
14. Jag visar mig inte ute om jag inte har smink på mig.
15. Jag skulle hellre skolka än att gå till skolan utan något smink.
16. Jag ser på barnprogram när det inte går nått på tv.
17. Jag är gift.
18. Jag har varit deprimerad lite för många gånger.
19. Jag är ganska bortskämd.
20. Jag är ganska feg av mig.
21. Jag hatar anonyma kommentarer.
22. Ja, jag vill gå ner i vikt, och det finns inget ni kan säga för att få mig att ändra mig.
23. Jag hatar när folk inte svarar på mina sms.
24. Känner mig bortglömd väldigt ofta.
25. Jag brukar ha svårt att somna på kvällen.
26. Jag kan bli jävligt svartsjuk.
27. Jag svär alldeles för mycket, men vågar erkänna det.
28. Jag har mer än 1 bästa vän.
29. Jag är kär i min spotify lista.
30. Jag är som lyckligast när folk ger mig komplimanger.
31. Jag är helt galen i Twilight

Kommentarer
Postat av: philip ftw!

dra på stan nån dag? :)

smsa isf!

2011-01-09 @ 21:12:31

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0