Vad rimmar på hejs-svejs? En paj i ditt fejs!

tjosan trosan där ute i lingonskogarna!
hade en rett så tjillig dag idag!
började med engelska, jag och pau satt och snacka om london, ludde satt och försökte vara smart.
sen sexualkunskap, tjilligt värre!
vi kommer få komp bara för att vi ska till UM! det gillas!
sen musik där vi bara lyssnade på ja.. musik.
lunch efter det, jag pau och karin gick till konsum, jag köpte en macka, pau köpte bär.
vi satt och dinglade med benen på matsalens scene.
sen sprang jag till spanskan, jag och lena satt typ mest och snacka!
sen matte, där hade virrgubben redovisning i 50min så inget räknande för mig.
sen stack vi iväg till so där vi hade sv-läxförhör.. det hänger inte ihop. elle?
ingen redovisning för mig iaf!
blev ingen idrott för den delen heller, inga gympa kläder (a'
så jag satt och snacka med jenni på konsum!
sen for jag hem, snackade med fille och ja, tog det chill.
nu ska jag eta piggelin!
pussi!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0