u make me smile.

hej kära vänner!
jag sitter på mitt rum och lyssnar på min kära spotify på min kära dator.
ikv ska jag umgås med mina kära vänner!
det ska bli himmla kul!
längtar som fan!
i mrn ska jag nog in till stan med mamma och köpa min springbyxor!
det taggar vi för det med!
annars, idag har vi haft plugg dårå!
efter det så stack jag, mami och bror in till optikern och beställde nya linser och glasögon till mig.
aa arvid fick väll nått han med men vet inte riktigt.
sen for vi hem och nu sitter jag här på mitt rum
msnar med lite folk och sånt.
känner inte för att skriva något mera,
så jag laddar upp några bilder.
Puss!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0