got to love jersey shore.

hej!
jag och björki sitter i mitt varadagsrum och.. chillar.
varsin dator och en tv där det spelas allt från jersey shore till desperates housewives.
mina två favoritprogram i hela världen.
hundarna sover, kaizer låg och snarka på oss.. haha fultrynet mitt.
annars var dagen fin fin!
började med syslöjd, fast det jävlades mkt för mig så hann jag ändå rätt mkt.
längtar tills den är klar!
sen matte. gick bra, gjorde 3 sidor.
stolt..
måste bara få berätta även fast jag inte fick.
jag och nina SNACKA oss ur spanskan.
Elizabet Paéz, we love u!
så jag slutade 11.20!
i början verkade det som om vi inte skulle få någon skjuts.
men vid tolvtiden kom min pappa och hämtade upp oss på skolan.
riktigt snällt, det tackar jag för!
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
taggar inför morgondagen som fan!
men ja, jag hoppas ni hade en lika mysig fredagskväll i en leopardmorgonrock som jag hade!
dissa flesket ok?
puss!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0