Dag 01 – Presentera mig själv

Okej let's do it!
Jag heter Evelina, Jag är 15 år nu, fyllde år den 28 Januari.
Jag bor i lill-staden Luleå och jag går på Björkskatan.
Jag spenderar typ all min tid i skolan, framför datorn/tv, stan eller hos kompisar.
Jag har 2 hundar, den som är uppe på bilden heter Kaizer och fyller ett år den 29 April (samma dag som simon)
och så har jag en som är 10 år och fyller 11 den 1 November, hon heter Milou.
Jag vet typ inte vad jag ska skriva om annars, jag älskar att rida, shoppa och smsa!
Jag visar mig inte utan smink utomhus.
Jag är typ ganska ofta sjuk, men är på skolan iaf.
Jag älskar också att åka slalom men är inte typ världsbäst på det.
Jag är lite små kär i Judit och Judit, och är förlovad med Lovisa Bosinakis.
Jag älskar mina vänner, över ALLT annat.
Annars finns det inte så mycket mer att säga, jag hatar skitsnack så ni vet.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0