a piece of chocolate

kom nyss hem från restaurangen pastabacken.
aa det var gott tackar som frågar, jag åt oxé.. jummi!
det har varit en spennande dag för mig. fast nee.
men det har väll varit rett så chilligt.
jag och nina hade matsalstjänst.
så vi torkade bord och åt kladdkaka.
sen före/på lunchen träffa jag pata och frun i korridoren, fick en puss och allt!
jag är ärligt talat glad över att vara gift idag. känns bra.
och JA det är seriöst, på allvar.
hur som helst, sen kom jag hem och snacka i telefonen med linnea i en timme.
där fick vi sagt allt mellan himmel och jord.
glömde säga att jag köpte ett super S till super Simon på kiosken idag.
sen flög jag på honom och gav han en Super kram!
världen är nog inte redo för min styrka, för alla får ju bara.... ont ;o
önskar att jag inte var så biff..
jaja, jag har annars smsa en hel del och varit och ätit med min familj
nu ska jag ner och äta godis med dom.
så hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag, för det hade jag!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0