söndags-sammanfattning

Min söndag har hittills bestått av 80% The Sims 3 och 20% övrigt!
jag hatar verkligen söndagar. dom är skitdeppiga!
jag vill bara spotta på dom. vill fara och sova nån stans idag.
undrar vem som vill bjuda hem mig till dom.
för övrigt ville jag tala om att jag har 1 vecka av 2 som man ska praoa.
det är inte bra. det blev ännu värre när jag insåg att det ska lämnas in i morgon sådär.
sen blev det ännu ännu värre när jag insåg att jag tappat bort 9 av 9 praolappar.
skills..
inte alls bra tycker jag! men hoppas ni får det bra iaf superfina läsare som nu pallar med att läsa den här meningslösa bloggen. men det är vår, och då kan det bara bli bättre! vi taggar för-sommar i maj här i luleå eller hur?
för det här meningslösa inlägget så har jag en meningslös bild!
HEJHOPP

Kommentarer
Postat av: bananen

den är inte meningslös, för du är inte de, du är betydelsefull!<3

2011-04-10 @ 19:04:33
URL: http://hannabanana.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0