om jorden tvärnita, skulle alla ramla baklänges.

bagarna har slått till idag! vi har bakat.. vänta vad hette det nu igen.
okej, nä jag minns inte men det är gott. Julia sålde dom så hon tjänade en massa pengar.
typ tvåhundratrettiotre kr! jag tjänade tolv.. någon måste ha skrivit fel på lönecheckarna! eller hur?
nå, ska ta och ragga nått ställe att bo på nästa vecka, någon som är hemma och vill ta in en hemlös tjej?
ska ta och säga att jag har spelat cod, och tänkte dessutom säga att jag lyckades döda! *stolt* ehjo.
nej hörrini, jag ska ta och hoppa in i min lilla dusch som avslut på en bra dag.
hoppas ni haft det trevligt!
fail bild, ehjo

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0