om jag pluggade lika mycket som jag satt på datorn, skulle jag ha mvg.

hej! jag har varit borta hela helgen. var mycket trevligt.
jag for på fredag till Rebecka och invigde hennes soffa med ett par härliga brudar.
vi åt pizza, jag och rebecka sprang 21.55 till lill-ica och köpte turkisk yoghurt. vi tittade på Skönheten och Odjuret och nån annan film. Skönheten och Odjuret måste vara den mest underbara film. får rysningar.
sen dagen efter så for jag hem till jullan och sov där. vi flamsade, pratade i telefon och såg film.
vi blev lite ledsna när ingen ville se film med oss, men sen tvingade vi agnes att komma och se Paranormal Activity 2 med oss. Om jag får säga det själv, så var den inte läskig. och jag är lättskrämd. inte lika lättskrämd som Gurkan i BigBrother med ändå lättskrämd. jag började t.o.m garva.
sen gick agnes hem och jag och jullan nördade dator ett tag.
vid halv 4 gick vi och lade oss.
vaknade vid halv 1 på dagen och gick ut med hunden. sen har vi pluggat och sett en till film.
Grown ups hette den tror jag. den var rolig, haha.
annars så har vi bara pluggat, mycket.. jag har varit duktig!
annars, ska jag äta revbens-spjäll till middag. jummi!
hoppas ni har en bra dag.
kramar från den här tjejen! ↓

Kommentarer
Postat av: sofia

åh snygging, älskar dig med!

2011-04-04 @ 12:04:24
URL: http://sofiamw.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0