sofia gästbloggar!

hihi okej, nu ska jag gästblogga!
det har jag nästan aldrig gjort så förväntar er inte nåt!
läskigt, vad ska jag skriva?
hmm.. evelinas lösenord är jättegulligt, bara så ni vet!
jag kan ju berätta om min dag; jag gick till skolan, vi hade favo, men min lärare sa att jag inte fick stanna för jag hade/har feber, taskigt liksom? men jag drog hem och har spenderat dagen med mina bästa vänner; ben och jerry! jag köpte en chocolate fudge brownie och åt upp hela! hihi vad tjock jag är!

nej men seriöst nu.. evelina; du är coolast, sötast, finast, bäst!
vi har inte känt varann så länge men du är superdupergullig och jag är glad att jag lärt känna dig!
okej, nu tänker jag avsluta det här dåliga inlägget med en bild på mig!


muse - uprising





läs min blogg; http://sofiamw.blogg.se








EVELINA ÄR SÖTAST!!


Kommentarer
Postat av: oskar

hej evelina det är oskar hur går det den där killen??

2010-09-23 @ 16:57:53

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0