Skolan... efter skolan?

Hej! SKITKUL idag med brudzen! Haha, ja först vare ju skola, jätteförvirrad var jag på idrotten men annars RULLA det väll på! Men det roliga började när skolan SLUTAT! ;O tänka sej.. vilken värld lever vi i igentligen?????
Ajja, jag, sofia, julia, becka chillade som fan, jag dampade som vanligt.. och dansade runt och ritade på väggen, sjöng kareoke! haha jag vet att jag är pro, senare så kom lovisa och baaaah "jag glömde en mapp" (tindrande ögon) MEN alla vet väll att hon kom för att vara med alla coolingar, det är lungt lovisa, det dömer jag dej inte för! Skriver autografer i morgon till dej gumman ;) HAHAHA, jo, tyvärr blir det inte någon video på min fantastiska kareoke på Erik Grönwall - Higher, pg.a tekniska problem,att jag inte vill skämmas ihjäl kan vara det problemet!
Sen stack jag och Julia hem till henne och chillade balle med en B&J i handen, och en dator ;)
NU BLIRE BILDER ERA LYCKOSTAR!
fett chill på skåpet själv
jaaa...
satt i skamvrån..
finis<3
pro
ily girl!<3
fina<3
ily
ily
Det blir slutet på dagens inlägg! HEJOPUSS!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0