SHOPPING!

Hej! Dagen blev RIKTIG JÄVLA BRA! Började med att stiga upp ( Han t.o.m äta frukost) och for till plugget efter fix, chill som en apröv på plugget! Favo-onsdag dårå! började med datasalen, sen tp läsa bok, just nu läser jag serien/triologin (?) Hungerspelen, är på andra boken som heter Fatta eld, är helt awesome! :D ett hett tips!
Sen hade vi tp lunch, PS! SAKNADE 8e och 8d SOM STRYK IDAG! Ja, men efter lunchen Spanska (-.-') sedan Fysik (-.-''!)
Sen planerade jag, nina och paue hur filmen i engelskan ska va :D
Efter plugget för jag, pappa och bröderna till Intersport i Boden och shoppa om GALNINGAR, blev tp asdyrt men,men x'D Dagens Ros går till Min pappa!<3 bilder på min lilla shopping på idag och gårdagen kommer in nu!
Puderrosa Converse: 700:- Intersport
Svarta Innegympa Adidas: 650:- Intersport
Vit Adidas jacka/kofta: 700:- Intersport
Vit/guldiga wezc: 499:- divA

Och DIVAN till dom här sakerna är..:
EVELINA PERSSON!
hehe (a)
och imorgon äre skolfoto, asså, seriöst, fick reda på det IDAG!!! :O:O:O HATA VÅRA MENTORER!
mm vet, Vi har Parvis och Lena ... :'(
seriöst, asiriterande! inte kul iaf :O
Nä, gör läxa så ska väll sätta fokus på det bokus ;)
Hejdå då! <3

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0