felicia hofslagare

gumman, jag måste få säga att jag länge letat efter en sån bra vän som du är
vi träffades på klubbviken för några år sedan och sen glömde jag bara bort dej,
tror du glömde mig oxå, men nu, i sommras så var du bara där,
och jag måste få säga att sen vi börja prata med varandra där borta så har jag
älskat dej, jag har som nästan alltid älskat dej gumman
och även om vi inte har känt varandra så länge vet
jag att vi kommer hålla föralltid
jag älskar dej så jävla mycket,
jag har mått skit så jävla länge, och vet du vad?
du hjälpte mig ut ut skiten, och jag kommer
finnas här för dej så länge du vill att jag ska det.
föralltid vi felicia, jag säger det bara
hand i hand, livet ut, du och jag mot resten av världen
älskar dej, ville bara säga det



Kommentarer
Postat av: ffelicia (;

awww, älskar dig <333333

2010-09-19 @ 12:43:55
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0