Den väntade.. Bloggningen!

Tjaa! Jag kom nyss hem från sanna, vi har tp bara sett film hela dagen, vet vi är tp bra! ajja, vi såg new moon och nå jävla camp rock 2 x3 jo jag vet vad ni tänker, men hade typ tråkigt! hihi! just nu fixar jag mej inför kvällens jobb på pubafton, GO FULLA MÄNNISKOR MITT I NATTEN! tagg? Yes, förutom fixet sitter jag och bloggar, lyssnar på min spotify play-list, hihi, köpte ett nytt nagellack igår på stan! ni vet det dära Isadora Graffiti i vitt! :D
det är jättefint, fast ska nog ta bort det och måla om, om jag inte glömde det hos sanna :S jag är så lyckad (Y)
funderar lite på vad jag ska skriva, pallar inte skriva nån jävla dikt som jag alltid gör. Så vet typ inte vad jag ska skriva, jag kan ju börja med att ALLA som andvänder Google Chrome kan inte se min nya header så ni behöver inte oroa er om ni ser min gamla, men om ni har Internet Explorer och Mozilla Firefox så kan ni se den!

Visste ni på tal om ingenting att man kan byta tema på Google Chrome? :D det är faktiskt ganska lätt :D
klicka bara här, och om ni inte hittar nått där så kan ni gå in här :)
Nu ska jag fortsätta fixa, sen äta, välja kläder och sånt! :D
HejdÅ!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0