Go!

Hej! Today hände tiep inte så mkt! HAHA SKOJA, det var ganska kul idag. Ja, först vare ju skolan, vi hade matteprov! B-delen vare.. kul?? NAJJ! Men tror det gick ganska bra, sen hade vi 2h lunch då jag och några till drog hem till Jesper och chillaballe! Tillbax till skolan, haha, jag gick skjutsa Jesper på hans cykel tillbaka till skolan. Låt oss säga att han hade gaaanksa ont senare! Ajja, sen spanska tråkigtsomstryyyyk! och efter det typ engelska! HAHA sen började det kuliga. Jag, Paue skulle in till stan, och Martin, Källström och Daniel åkte buss med oss :) haha tog liiite bilder oxå! lägger upp dom senare! HIHI, jo och sen typ gick jag och Paue på stan i 3½h, jippie.. NEJ!
Jo, jag och paue satt typ och väntade på att klockan skulle slå 18.00! hihi då skulle vi äta, sen stack vi på Go! luleå :) det var skitakul! haha jipie, haha pallar inte blogga mera! :D:D:D:D HEJDÅ!
(ps bilderna kommer nu!)
daniels finger..
vem liknar detta??
k'ström tog kameran..
rosa parkbänk..
tant elr gubbe, avgör själva..
paue fotar..
sexy..
Jaja, nu ska jag se min film och deppa över att ingen kompis är här!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0