Day 1 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

Jag gillar inte dom flesta pizzor.
Jag har färgat/tonat håret 12gånger.
Jag älskar att skriva brev.
Jag älskar ännu mer att få brev.
Jag taggar julen just nu.
Jag är osminkad i skrivande stund.
Jag tycker inte att Taylor Lautner är den snyggaste i Twilight filmerna!
Jag är smart, jag spelar bara dum.
Jag gillar att slå på folk. (a)
Jag tycker Peter Jöback är bra.
Jag saknar min moster.
Jag älskar fotboll. och hoppas kunna fortsätta länge till.
Jag är inte så bra på engelska.
Jag hoppas på ett långt och lyckligt liv.
Jag klarar mig inte utan mina vänner.
heltseriös

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0