något annat. (?)

Hej tröga barn m.m!
Jag har inte varit hemma på ett tag, inte sen i.. lördags tror jag det var!
så jag tänkte bara snabbt skriva ett inlägg,
jag är med Sanna Björklund och vi ser en film!
därför blir inte dethär ett sånt långt inlägg,
men bara för att ni ska få veta vad jag gjort dom senaste 3(?) dagarna ska jag skriva om det.
Lördag:
Jag for till sanna och vi badade och bara tog det lugnt, vi såg "The Runaways" med,  en film om typ världens största tjejrockband genom tiderna, (fråga era föräldrar så vet som säkert vilka dom är!)
Söndag:
Jag och sanna for och bowlade. Sen for vi hem och jag, sanna och hennes lillebror rasmus gjorde pumpor.
Måndag:
Jag och sanna gjorde absolut ingenting! Fast jaa, på kvällen badade vi IGEN!
Tisdag:
Vi for hem till mig!
Ja, det var det vi gjort dom senaste dagarna, vet inte om jag sover hemma idag eller hittar på
nått annat >:') man vet ju aldrig!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0