Film, Julmust och popcorn + ett mysigt täcke = LIKE

Hej, hemma från skolan idag, feber :s typ 38grader.. mår ganska bra nu, men ändå, inte mysigt!
jag ska alldeles strax göra det som står i rubriken. Filmen blir The Last Airbender! Älskar den asså!
upptäcker nu att det inte bara är jag som är hemma från plugget, Kruukka och Danne är oxå hemma! ;o
vilka är då i skolan?! Jag som skulle färga luddes hår blått.. Nåja, får väll bli i morgon!
Veckans planer lyder hur som helst:
Måndag: Bara mysa hemma
Tisdag: Plugget, färga luddes hår blått.
Onsdag: Om han fått bort den blåa hårfärgen ska jag och Paue färga hans hår brunt.
Torsdag: Español prov! annars inget, kanske hitta på nått med någon?! :D
Fredag: Skolan då, sen hem (tror jag?) och kolla på idol? :D
Lördag: Hem till födelsedags barnet Emma Sjöberg som fyller Fjååårtizz.
Söndag: Deppa för att helgen är slut..
Jo, det blir allt en fartfylld vecka!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0