Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently.

Hej! Jag hoppas verkligen att du fattar att det verkligen är dig jag snackar om för jag vill inte skriva namn på bloggen. Okej, du verkar inte fatta hur dåligt jag mår nu, du verkar inte alls bry dig och mina känslor. Allt du sa till mig var att du inte ville snacka med mig något mer. Du fick mig att tro att jag är underbar, speciell och så..
nu vet jag inte vad jag ska göra. du är inte mitt allt och jag vill bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka.
jag tror aldrig jag kommer kunna lita på dig mera.
nej tyvärr, allt jag vill säga är farväl. kanske till alla, men just nu, bara till dig.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0