When my world is falling apart,

jag vet inte vad jag ska börja inlägget med. hade ju sista praodagen idag, kände att jag lika gärna kunnat stanna hemma, bara bortkastad tid känner jag. Käkade på örnen med pau,eve & rebecka. inte min favoritmat precis, men vill man inte svälta blir man väl tvungen. kikar lite på modekungen och är extremt sugen på att klicka hem ett par störtsköna tröjor, bild kommer nedan. världens bästa evelina följde med mig hem efter en stund på stan, då vi käkade mackor och snackade skit :)
sen drog hon och de blev middag. nu sitter man här, ska börja tagga för greys som börjar om en kvar. nä, nu ska jag gå och skala nån morot, ha de bra! / Hanna 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0