Usch!

Hej läsare! Varit på stan med mamma och köpt avslutningsklänning! :D den är jättefin och den är från Sisters, skit dyrt där i know, ni vill inte veta vad den kostade... ajja, före jag träffade mamma så var det nått fyllo som satt inne på smedjan, dum som jag var tittade jag på han och då bah vinkade han, blinkade med ögat och nickade åt mej, lovar, han var MINST 60 år, mår seriöst illa, dessutom har man ju förföljesemani så jag höll på att dö när jag gick omkring där på stan ;( det var jätte läskigt ;o såg Emma tror jag oxå (vet inte säkert men förlåt om det var du för att jag inte sa hej!)
annars en underligt ful dag -.-' har inte så mkt mer att berätta så det får faktiskt ta och duga, Charrå!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0