Stugan ;o

Hej! Sitter i stugan och uppdaterar lite, idag kommer moster Gunilla hit med Lasse (hennes man) , ska bli roligt ^^
fast vet inte vad jag ska hitta på tills dom kommer... hmmm ?
kan ju börja med att berätta lite om gårdagen, satt och stekte lite efter som solen var i topp, blev lite röd i ansiktet av värmen men det gick över ;P sen badade vi badtunna hela kvällen, sen sprang jag in i stugan för det började åska ;o första åskan i år ;O ;O ;O det var ganska KUL :D haha, satt och kollade på blixtrar från 23.00 till 00.02 :P tur att man har en hobby?
Asså, sitter och ser en film, och så skulle en tjej/kvinna föda ett barn och Arvid bah "Fan vad hon skriker, fan vad mesiga tjejer är!" asså, seriöst höll jag på att flyga på han, man ska inte komma och vara köndiskriminerare nära mej, jag varnar er bara,
haha, chattar lite med Gustav nu, det går bra för han när han ska skriva,.. NOT xD haha, borde bli lite bättre på svenska :) nä jag skoja bara lite ;)
Men jaja, nu ska man väll dra och hämta lite vatten i byn, Charrå!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0