Prao! :D

Hejsan! Idag vare prao på Waynes Coffee, det var riktigt kul :D Åt lunch med SötasteHanna Å Beckis å Paue! :D Haha alla tkr bara jag e dum xD (no suprise?) haha, vi åt på Sub o CO :) gott som vanligt ;P
Sen drog vi och skulle köpa nördbrillor till mej men då var dom slut på BiK BoK och på Cubus, någon annan stans man kan köpa dom? :O JAG E BEROENDE AV DOM!!! :D haha förlåt för det där, :)
i morgon ska vi oxå praoa, haha och dagen efter det med :)
Nåja, ont i ryggen efter att ha jobbat hela dagen lång :'O Haha, hoppas jag kan träna i morgon :)
vad var det nu igen, juste ska köpa en ny maskara :) eller jah ny och ny, samma sort fast en ny, men då blir det ju en ny,.. men ändå inte, äh jag vet inte jag blev förvirrad!
Nu ska jag inte blogga nå mer, ska äta :P
hejs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0