nu får datorn tala för mej!

HEj! Tappade rösten i morse, gillar vi INTE! så nu får min dator prata för mej, som vanligt då eller?
så här sitter man och knarkar halstabletter ;o hah men det gör jag väll alltid så ^^,
men iaf, var på stan igår, köpte ett par hotpants, en present till Annette och ett mineralpuder ;)
hurraa, men skit samma, blääblää blää ja, mamma kom hem från frisörren ;o jag som tänkte gå ut och steka hela dagen men då blire att sitta inne när hon "jobbar"
annars sitter jag på skalshop och kollar på mobildelar till min söndernötta mobil ;o
Look at this:
HAHAHA seriöst, min är verkligen nött med tanke på att jag fick den i julas ;o
bra som man är? :p
buhu, är skyldig amalia en kram, men får aldrig ge hon den! :O
ska dra nu så pussis!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0