Neaardbrills

Hejs! :D Jag har ÄNTLIGEN fått mina NördBRILLOR! :D HURRA HURRA HURRA! :D
ska lägga upp en bild snart men har inte laddat upp dom än :P det blir i slutet av inlägget :) Blev ingen träning idag, har så grymt ont i ryggen ;S hände på praoen idag då, knäckde sönder ryggen som jag sa :P
BAJS GLÖMDE MEDELA! ska skicka ett sms, skäms ;S nåja, skickat och klart är det nu iaf,
Jag ska lägga i en hårinpackning snart, den e riktigt bra :D
Där är den, och mina nördbrillor :) nu när jag ändå e igång ska jag lägga upp mer bilder :)
Okej, okej förlåt men jag ser för ful ut på resten, för mer bilder kolla min bdb eller facebook! :)
Ska typ lägga i hårinpackningen nu :P
Seeya ya0 :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0