Morning, Sunshines!

Godmorgon! Vackert väder idag va? :) härligt härligt, kul att jag kan gå ut och sola oxå! rösten kom tillbaka igår kväll men försvan i morse 0.o tycker den ska ta och bestämma säg, tänkt gå och prata med den... dumma jag, min är ju borta o.0 nåja, macke är iaf inne på msn, alltid nånting antar jag, tror vi ska vara med varandra idag (virtuellt)
å sanna sitter i Stockholm och steker, är så himla avundsjuk! ;o hon måste komma hem nu, saknas!!!! ;o skulle ha sovit med hon i helgen men hon är ju inte hemma så är med Paue idag och Jenni i morgon ^^,
nåja, innan jag drar till affärn och köper glass (tjock som man är) ska jag ta på mej en bikini, skit varmt idag med ;)
sen drar jag i väg på mitt älskade fordon, cykel! xD längtar till tusen tills jag får min älskade Aerox 10 modell! :D
det riktigt vattnas i munnen när jag kollar på den på datorn ;D haha lovade bild Mattias att om jag inte svor på ett år skulle han lacka om den, OHYES, som om jag inte skulle klara av att svära, nog svårt att inte svära på bloggen, och det går föresten inte så jätte bra, upptäckt att jag får in nån svordom här och där :S förlåt för det ^^,
om man räknar bort helger och idag så är det 15 dagar tills skolavslutningsdagen! har inte ens kläder än :O:O:O:O:O
men jag och mamma ska in till stan till veckan och köpa kläder och skor :D det GILLAS starkt! hurraaaa :D nya skor!
haha starkt behov av nya skor :D eller ja, jag är inte direkt i behov av nya men vill ha :D:D:D:D haha vilken tjej vill inte ha nya skor? ;) alla normala i alla fall ;)
tog några najsiga bilder igår med systemkameran som jag ska lägga upp lite senare under dagen ^^, tänkte göra ett videoinlägg med men ser för risig ut och pallar inte fixa ;)
nåja, The Biggest Loser går på tv nu, om jag ska vara ärlig har jag aldrig fattat namnet :O jag menar, dom blir ju bara smalare och smalare och då är dom ju inte losers då är dom ju vinnare :O det är ju som om dom tar det helt tvärt om :O haha men det är väll som vanligt bara jag som är så blond att jag inte förstår :)
Oj, insåg just hur mycket jag har skrivit, ni var duktiga om ni orkade läsa allt, men nu ska jag byta om och sen ska jag cykla med vovven till affärn och köpa lite halstabletter som jag kan äta upp ^^,
Ha' det!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0