milou is here!

Hej! Min hund for in till sjukan i torsdags så har inte orkat skriva nått, varit jätte ledsen ;S men hon kom hem igår! blev jätte glad! men efter som jag inte har bloggat sen i tisdags ska jag blogga åt dom dagarna nu! tar med alla förutom onsdags för den var så jäkla ointressant o.0
Torsdags: Chill som f*n ! båda våra mentorer var sjuka så vi fick skit mkt hål! sen skulle jag å hanna in till stan men hon fick inte för hon glömde pengarna så jag fick fara in själv o.0 men det gick väll ganska bra, köpte lite grejor :) tajts till min klänning, en hjärtformad datormus, en huvudmasserare, ett par solbrillor och till sist en present till mamma på morsdag!
Fredag: Jahap, skoljoggen, inte så kul som det låter! jag gick 3 km utan sockar, tror ni jag fick några skavsår?! ajajaj, men sen får jag iaf hem och gick över till farfar och "vårstädade" och det kan jag säga att det behövdes! Det var damm ÖVERALLT! huu! efter vi kommit halvvägs gav jag upp och gick hem igen, (han bor typ max 50 m ifrån oss) och åt middag, såg tv å chillade järnet!
Och tills sisst Lördag: Hejhopp, idag så har jag hunnit kliva upp, sagt hej till vovvsen, åt lite frukost och nu sitter jag här, ska fara på match med 97:orna lite senare, vi spelar mot Lira BK, kom inte och titta för jag kommer nog inte spela så jätte snällt i den matchen, belive me, brukar inte vara så snäll när jag spelar med 97:or hehe, skyller på humörsvängningar ;)  nä om man skulle gå och ringa sanna? :)
hare!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0