LFC vs Svartbjörsbyn! :d

Hejhopp! Ligger i sängen och tråkar, idag ska man spela match med 97:orna, ska väll blli kul :P
annars idag?  chattar med sötafrugan hanna nilsson :D jag ville att hon skulle cama men hon e på fel dator -.-'
så bajsa oxå, lyssnar lite på musik :) haha spotify, allas vän ;) fast behöver lite nya låtar, några bra tips? :)
rensat ur min otroligt fula garderob, längtar tills jag får min nya men mamma bah " Du måste ha städat på ditt rum hela tiden om du ska få den!" ganska kämpigt för mej, belive me! ;P Funderar på att måla naglarna men hoppar det;)
Det e så jobbigt xD för man måste ju vänta på att dom ska torka och bara för att dom inte ha torkat så råkar man alltid röra i något... eller är det bara jag?
Som ni hörde av hanna igår var jag med hon :) det var kul ya0 :) ska försöka "formulera" mej snabbt här för hon sitter hos sej och väntar på att jag ska ha bloggat klart... några ord om den finaste jag vet:
Hannanilsson, du är det finaste som har hänt mej, vet att jag alltid kan räkna med dej, du är mitt allt, min ängel som har kommit för att hämta mej från denna patetiska värld. mitt allt helt enkelt, du måste lova att aldrig lämna mej, för jag kommer aldrig klara av det!
du är allt för mej, du och jag, hand i hand hela livet ut, älskar dej! du kan alltid räkna med mej, du kan ringa, messa eller komma mitt i natten om du så vill, jag kommer alltid vara lojal mot dej, du kommer få ligga i min famn när allt går åt helvete och gråta och jag kommer att krama dej och säga " det kommer bli bra, jag finns här för dej"
A drop in the ocean, låten som påminner mej om vad som är viktigt...<3



Kommentarer
Postat av: hannanilsson!

men aw, gumman!

nu blir jag helt rörd, finns alltid vid din sida, iloveu! <3

2010-05-13 @ 15:11:26

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0