HejHopp alla.... morgonpigga?

Hejhoppsan, vaknade och gick in på msn för 1 timme sedan, ingen inne, SUCK, varför ska man vakna tidigt när det är lov? :P försökte somna om men naturligtvis gick icke det! :O Nåja, märkte nyss att solen INTE var framme, hata vädergubbarna! ya0, man kan ju inte göra annat än OGILLA!
drar till stugan idag, alltid nått? NÄ, hade inte velat vara hemma som vanligt, men icket det heller ;P
fast moster kommer dit i morgon, det gillar vi ! (Y)
Hahaha total fail av mej, glömde helt bort att jag höll på med ett inlägg, det har jag typ hållit på med i en timme, xD
bra men är, I know....
bajsabajsabajsa, kajsa du är förbannat dålig på att höra av dej, ska bussa åsa på dej.. ;O
har skiiiiit tråkigt, kan inte nån logga in på msn? :) HÖHÖ precis när jag skrev det loggade min kusin in xD xD xD
Ojojoj måste vara övermäcktig eller nått? ^^, ohyes, funderar lite när jag sitter här på mitt rum, ful som en ugla, om man skulle gå ner och... säg... fika? :) nääää! jag tänker skriva klart inlägget först. ;P
Jag tycker att man ska skriva om lite information som ingen bryr sej om bara för att tråka ut er extra mkt:
Visste ni att: änden på skosnöret heter Hölje
Visste ni att: om man skickar ut en elefant i rymden, är den väldigt otung
(det visste ni säkert redan men ändå!)

det var allt från mej idag! :D
HEJSAN!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0