Kåbdsaaaliiis! :D

Tjosan! Idag har jag varit i kåbdalis och åkt.... Slalom! :D Skit kul som ni kanske förstår :D Dom har ju sittlift å allt nu! :D Kåbdalis får 5 av 5 toasters! Men iaf så resten av dagen så har jag.... hmmm, juste, var ju där hela dagen! xD OjOjOj där var jag verkligen rolig *host*  haha nu sitter jag å ser Ghost whisperer som e bra som vanligt, annars luleå hockey match, hoppas på luleå som vanligt men dom spelar mot HV71 så är lite osäker på seger, Men hoppas! :D
Jag e så GRYMT sugen på popcorn så ska nog gå ner och se lite hockey och äta popcorn (om jag får)
Föressten, jag har smsat gratis till 118100 i 3 dagar så jah ska lägga in allt i morgon, men nu som sagt, popcorn! :D
Puss!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0