Faster och Skoooter! :D

Tjosan! Sitter på mitt rum och städar lite här och där, i know att det verkar som om jag städar hela tiden men tro mig, DET GÖR JAG VERKLIGEN INTE! xD Jag smiter undan ganska ofta så ;p men nu när jag ändå är igång med städandet så fick pappa för sig att alla barnen skulle börja hjälpa till "här hemma" och det gick direkt ut över mig! Jobbigt, så nu har jag rensat garderoben lite... ;P Tre fulla Ica kassar ska jag slänga eller ge bort ;) Haha är ganska nöjd för nu har jag massa plats i min garderob till nya kläder! Det e så man ska se på livet ;) Om man rensar då och då, får man plats för MYCKET mer! det är bra för min del, för jag behöver nya kläder, nån annan? :)
Annars så om en stund ska jag och pappa köra skoter till min fasters stuga, den ligger inte så långt här ifrån mitt hus men om det finns en  längre väg så tycker pappa att man ska köra den vägen ;) Men vem klandrar han, det tycker jag med!
Nu sitter jag och väntar på att Stina (finns i mina länkar) ska lägga upp min header och min nya bakrund som hon har designat ;) KAN INTE VÄNTA MKT MER!!!! :) Hahahahahahahaha hon ligger nog och finslipar på den om jag inte har fel ;) Haha men ingen press Stina lilla, du får ta den tid du behöver! fast jag kommer och hemsöker dej om du inte fixar klart snart!
Jag saknar alla mina vänner! kan inte vänta tills jag får träffa alla underbara! Har verkligen varit osoc på lovet, men du vet, Fullt upp ;) Eller jag har väll bara inte orkat åka in till stan ;P Har ju gjort lite andra saker under lovet! Jag ska lägga upp lite saker jag frågat 118100 när jag hade gratis messande till dom!
- Är Arvid Persson bra på Little big planet?
Svar: 118100 tror att Arvid Persson är alldeles utmärkt på Little Big Planet!
LÖGN!
- Vad är igenligen fel på Arvid Persson och Vilgot Carlman?
Svar: 118100 tror det inte alls är nått fel på Arvid Persson. Vilgot däremot börjar bli lite förkyld.
Delvis LÖGN!
- Har Evelina Persson en skruv lös?
Svar: 118100 tror inte att  Evelina Persson har en skruv lös. Förmodligen så ser hon till att alltid skruva tillbaka alla skruvar som hon kan tänkas skruva lös!
Hmmm, antar att man får döma själv!
- Visst är jag vacker?
Svar: 118100 anser att du är mycket vacker! Dina ögon strålar och din hud har sån fin lyster. Ditt hår är det vackraste som finns och ditt leende kan charmera vem som helst!
Okej, jag tror vi alla vet att DET e falsk!

Det var väll intressant? :)

Kommentarer
Postat av: arre

me! ja är visst bra på little big planet!

2010-03-18 @ 16:42:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0