dusch, dikt, tv och tårar

Hej, jag skrev en dikt nyss för hade så jäkla f*cking tråkigt, den var så jobbig för mej så att jag började gråta... ja, livet e lite jobbigt just den här tiden för mej, jag skulle lägga in dikten men den e så f*cking lång så pallar inte skriva så mkt.... Ajja, Tårar blev det iaf, framför tv:n å allt.
Föressten, Simon Kvamsdal man kan inte få tbx sin Penna om man VÄGRAR sätta sej brevid mej i BUSSEN!
Så det e ditt problem nu, ( du får den imrn på skolan ;P)
Dålig uppdatering, Jag VET så påminn mej inte, för så fort jag går in på bloggen då kollar jag bah "Jaha, inga kommentarer, då pallar jag inte skriva nått inlägg" så det e därför jag inte bloggar så ofta nu för tiden ;p
Det e inte därför att jag inte gillar det bara att det tar sån tid.... Min DYRBARA tv tid! :O
Hahaha men iaf, på påsken blir det nog ingen uppdatering för jag ska till fjällen (där det inte ens finns täckning för mobilen!) så jag kommer vara as osocial... Jag vet, det kommer kännas astråkigt att inte kunna messa ens med MIN mobil! :O
Jag kommer sakna dej älskling..,

Men ja, det var väll det man hade att säga ;p Så nu ska man duscha så puss<3

Kommentarer
Postat av: sofiak

jag kan kommentera, kolla :)

evelinis, jag kommer sakna dig sjukt när du åker till fjällen. :( finns det INGEN jävla teckning ? ;o

pusss<3333333

2010-03-31 @ 19:01:23
Postat av: hanna

heheheheheehhe, slänger in en sånhär lite knasig kommentar (a)

evelinafinaunderbaramina! DET RIMMMAR! :D:D:D:D:D

jag saknar dig redan nu, och ja tror inte du har åkt ;( <3

loveu<3

2010-04-01 @ 17:39:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0