this is for you my friend..

Hej! skriver dethär inlägget för min hannas skull :D hon gör mitt liv bra så jag antar att jag måste ge tillbaka något till hon :D
Idag har jag inte gjort så mkt, jag har mest kämpat på i skolan, sett film och städat -.-' sen har jag väll typ snackat med filip, julia å nån annan :) det var en riktigt spännande dag? ;) haha nä.. ska inte ljuga, den var ganska långtråkig ;) drog iaf hem till daniel efter skolan med Nina, Paulina, Daniel, Martin, Nadun och Sebbe :) trevligt värre ;)
ja, men vad ska jag skriva om? :) skriver en såndär "duärmittallt" dikt :)

Allt jag vill med mitt liv är att få vara med dej, du är allt i hela mitt liv  och jag önskar dej all lycka i hela världen, du betyder så himla mkt för mej, och jag önskar att det alltid ska  vara vi, du och jag mot hela världen älsk,




om jag ändå fick ligga i dina armar nu och gråta ut, du skulle inte bara kasta iväg mej som alla andra, du är anorlunda, du e allt, du är min himmel, min jord. Du är min gud och jag avgudar ditt mod och att du får mej att känna att allt är okej när det inte alls är det, jag önskar verkligen att förstår, att för mej är allt, och det har du gjort sen den dagen vi träffades för första gången, jag minns det som om det vore igår. Det var som om det bara var vi dära, där du stog med sofia, utanför skolan och pratade. Kändes som om det bara var du och jag.. För du är verkligen så underbar. Det bränner till i hjärtat när jag tänker på dej och du förstår inte hur lycklig jag är när jag är med dej!



finns inte så mkt mer att säga, jag älskar dej helt enkelt,<3

Har inte så mkt mer att säga..<3 du är verkligen mitt allt!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag och peddogubbar som ser)

Din blogg:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0